fredag 24 januari 2020

Rosor, rosor, rosor!

Åh vad jag gottade mig åt de kit Kias Design precis släppt. Pink Roses on Wooden Wall, Pink Roses Palette och Pink Roses Wooden Wall Palette. Dessutom gick jag lös med saxen på hennes klippark! De med rosa rosor, löv, urtavlor och den nyaste Pink Roses Wooden Banners. Det har blivit tre layouter. En finns i Kias butik och den glömde jag fota när den var klar. Får bli ett annat inlägg om den. Men här kommer två andra!


Jag hade ju även köpt Finnabairs Art Extravagance Icing paste Vintage gold. Den var jag tvungen att testa. Pålagt genom stencil. Läckert resultat. Det ljusbruna papper som är basen för layouten är stämplad med en rosstämpel och distress oxied ink. Mycket nöjd med resultatet.


Nytt för mig är också Finnabair Art Extravagance Texture Paste. Det la jag på små träfjärilar. Blev så snyggt! Använde dessa fjärilar på båda layouterna.  


På den andra använde jag ett cardstock som bas och en matchande färg av Distresse Oxide Ink genom stencil för att skapa lite liv åt bakgrunden. Sedan lager på lager med papper från Kias Designs kit. liksom rosor och urtavla. Bakom rosorna testade jag min nästa nya produkt Finnabair Art Extravagance Golden nuggets. Läcker effekt, kompletterade med guldstänk!


Dessa metallfjärilar som finns hos Kia är så läckra till dessa papper! Till sist en närbild på Golden nugget under urklippta detaljer. Önskar er alla en trevlig scraphelg! /Liselott


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar