lördag 22 februari 2020

Grattis-kort!

Kia har gjort många vackra papper. Här använder jag ett av dem. Delat ungefär en tredjedel in och uppsatt på kortbas. Den med smalaste biten på fick lite mycket tom yta längs ena kanten. Så där använde jag en stencil och en gul distress oxide ink. 


Valde även en bild från Kias klippark med fjärilar och satte några bruna papper bakom för att lyfta fram den. Plussade på med blommor från Kias butik och från henne klippark med rosor. Stämplade Grattis med bokstäver och knöt ett band. 

På nästa kort passade det perfekt med ett spetsband och raden med rosor från Kias klippark. Sedan likadana blommor i grupp och samma alfabetsstämplar. Blommornas mitt fyllde jag med Nuvo drops.


Ser nu att jag kunde fyllt på med lite blad under blommorna och lite fler Nuvo drops här och där alternativt halvpärlor eller bling... Åh vad det kan vara svårt att sluta dekorera...

/Liselott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar