fredag 25 juni 2021

Nallekort med Kias papper

Jag satt hemma en dag och skulle sätta ihop lite enkla kort. Ett blev detta. En bild från klipparket med nallar och Kias designs bakgrundspapper.  Några fotomattor, en band och en enkel text. Blev mycket nöjd.
Hmm jag kanske skulle göra fler...


Ner till Kias butik och botaniserade bland hennes mönstrade papper med klipparket i högsta hugg. Detta verkade lovande...


Det här har också potential. Men jag valde ett tredje alternativ av hennes färdigpackade paket. 


Matchade ihop dessa nallar med en bakgrund. 


Sedan gick jag igenom mina högar med Kia designs papper jag hade hemma också. Hittade några fler passande bakgrunder...


Men det jag hann med idag på förmiddagen (snart dags att skrubba nypotatis) blev dessa. Lite olika storlek på kort, beskar nallarna lite olika för att det snygga bakgrundspappret skulle synas. Men så klart är de inte klara. Lite band, dekorationer och texter. Kanske dekorera inuti också... 


Men jag hopps kunna vara med under Kias jubileum 10 juli! Då kan jag passa på att avsluta korten! Tänk bara att få välja och vraka bland alla hennes band... Och kanske hitta någon trevlig text att sätta dit. Antingen som die, stämpel eller färdigskriven. Kolla om jag hittar några trevliga blommor också - hittar säkert alldeles för många...

Glad midsommar! önskar Liselott

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar