lördag 23 februari 2019

Layout med KIA Design mönsterpapper

Så kul att göra en layout med KIA Design egna mönsterpapper. Försökte hitta dem som tar upp färgerna i fotot. Bakgrundspappret finns hos Kia, liksom alla blommor! Passade på att använda några av alla mina brads i mitten på blommorna. När jag väl klistrat fast alla papperslager och blommor tyckte jag det såg lite tomt och rent ut. Inte min stil. Så då testade jag att stämpla lite här och där med olika stämplar. Det blev både på papper och blommor. Stämpeldynan är Distresse Oxie Ink i några olika färger.


Sedan kände jag att det behövdes lite guld... Stansade ut fjärilar och cirklar ur KIA Design papper och så ett lager embossingpulver. Blev mycket nöjd med resultatet, man ser lite av mönstret igenom guldet. Som titel använde jag ett ord i guld som jag köpt hos Kia. Passade utmärkt!

/Liselott


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar