fredag 29 november 2019

Jultavla!

Fick lite inspiration och använde mig av den lilla tavlan med nedsänkt mitt som jag använt tidigare. Denna gång använde jag julpapperskit från Kias Design. Bakgrunden blev ju så snygg, mycket nöjd med den!


Sedan valde jag att klippa ut lite motiv från andra papper från kittet. Chalkade kanterna och började pussla ihop dem. La distanskuddar under för att få lite höjd på dem. Under tomtebilden har jag en "fotomatta" så den fick en liten ram. 


Lite glittrande snöre och jag var nöjd. Kunde blivit ännu mer nöjd om jag haft en lagom stor god jul-stämpel att pryda verket med... och kanske även lagt på lite mer glitter... Vad svårt det kan vara att sluta lägga på fler dekorationer... 


Hoppas detta gav lite inspiration! /Liselott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar