måndag 26 september 2011

Bilder ifrån MÄSSAN 2011 09 24-25







Lucienne har intagit sin plats och
 känner sig hemma bakom kassa apparaten.
Kan det vara......
för det har varit hennes en gång i tiden?
Armen hängde dock inte med riktigt
 men pekfingret var laddat!
BRA kämpat Lucienne!


 

Främst fick Skogstokigas stämplar vara
med mina nya lanserade KiAs Design A4 ark;
 katter, hästar 19 kr st och fåglar 18 kr st.


Här har vi grundarna till INZPIRA.


Ett STORT TACK!
-till Lucienne som fanns
som mitt stöd hela helgen.
-till Charlotte som fick rycka in vid lunchtid
som avbytare och har nu lärt sig hela
 kassa systemet med betalterminal.
-till ALLA mina kunder som har givit
 mig en sådan positiv respons.
-xtra TACK till de goa scrapparna
ifrån Blekinge och Malmö. 
som gav mig extra stöd och support.
Ni är GULD VÄRDA!
KRAM på ER!
-All xtra hjälp vid packningen hemåt.

Glad och trött körde jag hem 
 efter en LYCKAD helg.
// Kristin



3 kommentarer:

  1. Tack själv! Det var superroligt att kunna ha någon stans att "hänga" lite mellan köpvarven =)

    SvaraRadera
  2. Tack själv. Jag har fått en massa ny energi till allt möjligt.
    Kram, Lucienne

    SvaraRadera
  3. Hallå, hoppas att det gick bra för dig/er. Ni hade jo folk hela tiden tyckte jag.Alltid kul att kolla in ny saker och få inspiration. Jag har gjort ett kort med dina fåglar, ska försöka få ut det på bloggen i morgon. Kram Johanna
    http://johannawn.blogspot.com

    SvaraRadera