fredag 1 mars 2013

DELAD GLÄDJE...

DUBBELGLÄDJE!
..  det är VÅR i luften idag
 
och
Nu har KiAs Butik haft besök
och jag har blivit intervjuad. 
 
Skönt att få bekräftelse på ALLT slit,
-men detta kunde jag inte ens drömma om.
Är så STOLT och känner en sådan ÄRA.
HELT OTROLIGT!!
 
 
Vad det handlar om får ni snart reda på.
Just nu hör jag bara i mitt huvud:
 
"Jag är så lycklig, jag är så lycklig,
måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag
Jag är så lycklig, jag är så lycklig, hela veckan lång."
 
Går på adrenalinet just nu
eller
är jag pigg för att det är  fullmåne!
//Kristin
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Vi är nog många som är lyckliga med dig, för vad?? får vi väl veta när tid är inne för det. Lev i lycko ruset, och glädjen. Vi syns
    Kram

    SvaraRadera
  2. JA det är många som delar glädjen med mig och för mig. TACK SNÄLLA! -om jag inte fungerar riktigt i butiken veckan framöver så vet ni "nästan" varför! Kram K

    SvaraRadera