fredag 1 mars 2013

Sommarlängtan

Så här års, precis när vintern börjar ta slut, det blir ljusare för var dag som går, och man vissa kvällar nästan kan känna lukten av vår, då börjar jag längta på allvar till sommaren. Sommar för mig är havet, och just det blev temat för mig när Kristin bad mig göra något kul av en av de roliga lådorna från You Do, som lika gärna kan användas som tavlor. Det blev ett tittskåp, med en känsla av sommar och sol, strand och hav. På bilden är min fina Agnes, och det är vattnet i Järnavik som glimrar bakom henne.
Allt material till tittskåpet finns i butiken, utom ordboksbladet (ser ni att det står BREEZE uppe i hörnet? Vilken lyckoträff, liksom!) och sanden i botten, som jag fick med mig hem efter en utflykt till Haväng i somras.

Håll utkik efter fler sätt att använda dessa lådor här i bloggen, för det kommer...

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar