tisdag 5 mars 2013

Ett gott skratt förlänger LIVET....


Vilken morgon!
Har fullt upp nu i veckan och kan bara konstatera
 att jag måste prioritera nu
-för att hinna allt jag vill det "gau bara inte".
 
Leveransdax idag ....igen!
-ifrån Formexmässans beställning!
Har fortfarande lådor kvar att packa upp efter förra veckan och ifrån söndags när jag var på återförsäljar träff hos en grossist.
 
Aldrig någonsin har jag fått leverans på en PALL innan..
det är hur mycket som helst!
Små, STORA lådor, lösa fp instoppat överallt
-jag bara stod och skrattade..
 
Inte ens när jag startade för 2-år sedan
och kraschade norrmännens dator med min första
beställning och de fick kalla  in en xtra IT support
för att plocka upp beställningen bakvägen.
Kommentaren var:
 "du behöver inte lägga en så stor beställning!
-Fast jag trodde det var det de ville ha   -ha! -ha!
Så kom ALLA produkter i LÅDOR.
 
 
Nåja! nu står jag här med min pall...
men visst är det kul med nya produkter....
-Hoppas nu att ni kommer att gilla det.
 
//Kristin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar