måndag 26 november 2018

Presentation av DT Liselott

Som trogen kund hos i Kias butik är det roligt att få vara dt här! Scrappat har jag gjort i drygt 10 år och det har mest varit fokus på layouter med foto. Men så har jag alltid tagit mycket foton satt in dem i album. Jag älskar att botanisera bland alla vackra papper som finns. Välja och vraka och bygga upp en layout kring ett eller flera foton.

Men jag tycker det blir roligare och roligare att själv skapa bakgrunder med stämplar, penslar, stämpeldynor, stenciler och allt kladd som finns. Så det blir mer och mer mixed media för mig och även art journal. Bara för glädjen att jobba med färg och form. Det kommer att dyka upp här i bloggen...

Jag har ju förmånen att bo när Bräkne-Hoby och butiken så jag försöker var med på scrapträffarna i butiken. Det är ju så mycket roligare att scrappa tillsamman! Vi kanske ses där?

/Liselott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar