lördag 17 november 2018

Presentation av DT Pillan

Hej på er!

Mitt namn är Pernilla, men i scrappvärlden kallas jag för Pillan.


Jag började göra kort 2010 och blev sedan fast i denna underbara hobby.
Intresset av att pyssla på ett eller annat sätt har alltid funnits hos mig, men scrapbooking har gett mig så otroligt mycket... Många nya vänner och må-bra-känsla bland annat. 
Jag tycker om att utmana mig själv i mitt skapande och arbeta med produkter jag vanligtvis inte brukar använda. Mestadels gör jag kort, men ibland kan det hända att jag altrar något, gör någon box eller till och med tar fram mina mixed-media-produkter och börjar kladda...

Redan i våras gästade jag här i bloggen några gånger, så när jag blev tillfrågad om att bli DT var svaret självklart... JA!!

Ser fram emot att förhoppningsvis kunna inspirera er här framöver med alla härliga produkter från KiAs Butik.

Vi ses snart igen!
Kram från mig ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar