fredag 21 maj 2021

 Ja ibland är man vimsig...😂

Lade in mitt inlägg en vecka för tidigt, så här kommer ett till.

Idag ville jag använda mig av mina embossingfoldrar och hade en klar tanke när jag började. Det blev något HELT annat innan jag var färdig, men så blir det ganska ofta tycker jag.




Började med att skära ut ett hjärta med en hjärtformad dies i min BigShot. Använde Pearlescent Card Gleaming Lilac. Skar också ut ett lite större hjärta med spetskant i samma papper.


Tog sedan och körde det lilla hjärtat igenom BigShoten i en embossingfolder.



Körde även ett Mirror card av färgen Midnight Plum igenom BigShoten med en annan embossingfolder. Visst blir det effektfullt!
Och en textdies med texten Tusen Tack i samma färg.




Dessutom gjorde jag några hjärtan av vit Cardstock, samma storlek som det lilla hjärtat. Dessa vita hjärtan limmades bakom det rosa hjärtat för att skapa lite höjd. Detta limmades sedan ovanpå det stora hjärtat som limmades ovanpå den lila cardstocken.



Över alltihop limmades texten.



 Jag hoppas att du har en härlig helg - gärna med ett besök i KiAs stora fina butik!! :-)

På återhörande!! /Joanna 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar