fredag 27 september 2019

Tegel & trÀ

Hejsan 😁
Nu har jag provat att göra en skojig vikning som heter Fanfare Fun Fold card.

Basen Àr 11x14 cm (5x4 1/4")
med rosa plankpapper samt ljusrosa halvpÀrlor nedtill och mörkrosa halvpÀrlor upptill


SjÀlva kortdelen Àr gjord av vitt cardstock
27,9x10,9 cm (4 1/4 x 11")
Biga pÄ 3,7-7,5-13,9-20,3 cm(3, 5 1/2 , 8, 9 1/2")
Limmade fast ett band pÄ baksidan innan jag fÀste kortdelen pÄ basen.


Sen har jag stansat ut  frontblomman av KD klippark 013 och satt pĂ„ grĂ„ smĂ„ halvpĂ€rlor uppe och nedtill. AnvĂ€nt mig av KiAs tegelpapper samt plankpapper för att dekorera de olika sidorna. Jag har stansat och klippt med mönstersax för att de ska passa.


Sen har jag stansat ut Grattis, Hurra och Kram i vitt cardstock.

Hoppas ni blev lite inspirerade av den hÀr roliga vikningen som man kan variera i det oÀndliga.

Kram
💖
Anna






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar