lördag 19 september 2020

Avslutat uppslag?

Då tror jag detta uppslag i min art journal är klart. Har funderat på om det saknas något och kanske är det så. Framförallt två fel i texten som jag hitintills bara strukit över. 


Har lagt till lite svart med ett stämpel set jag köpte hos Kia och svart penna. Dessutom ramat in och tagit upp liknande färg som i fotona med hjälp av ett broderigarn som jag häftat fast. 


Försökte mig på att stämpla lite mer markerat med blå oxide - men det blev så fel färg att jag torkade bort så mycket jag kunde... Syns lite på bilden ovan.


Stämplade så att de går över kanten av sidan på flera ställen på sidorna. 


Sattes dessutom stämplarna i triangel runt fotot. Brukar hjälpa för att rama in och leda ögat dit man vill.
Hoppas det ger lie inspiration. Kom ihåg det är din art journal, allt behöver inte vara perfekt och det behöver inte vara klart - det går alltid att ändra lite senare (om du känner för det). 
/Liselott


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar