fredag 14 maj 2021

 Idag ville jag passa på att använda KiAs fina klippark och bakgrundspapper. Några är helt nya och släpps imorgon lördag.


Det går att göra många olika kort...Jag rekommenderar verkligen att ni kollar in alla KiAs egna papper och klippark, det finns ett oändligt antal fina kombinationer i en massa fina färger och jag tycker inte mina bilder idag riktigt gav rättvisa åt de fina färgerna.







                  

På alla korten utom det sista har jag använt KiAs bakgrundspapper.
På det sista kortet tog jag Mirror Cardstock i färgen Harvest Gold och körde den genom Big Shoten med en embossingfolder. Nedan visat i annan färg.
                                   



Dessa två är helt nya: Vintage Påfågel i olika ramar och Vintage Kung-Fågel i olika ramar.


Jag har också använt dessa:


För att göra bakgrunden mer intressant använde jag Bonefoldern och min ScorePlate för att skapa textur - rutor över hela bakgrunden.

Jag lägger ofta mattor bakom bilderna för att göra ramar runt dem.

En fin eller rolig text lägger jag nästan alltid till.

Denna kommer från Hänglar och Wings "Ascoola vänner"

Jag har också använt Hänglar och Wings "Blinka lilla" och "Mamma" i korten ovan.

Önskar dig en fantastisk helg! Vi syns om två veckor! :-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar