tisdag 25 maj 2021

Mors Dag 2

 På söndag är det Mors Dag och ni har redan fått inspiration från mina DT kompisar här hos KiAs men jag tänkte ger er lite till och visa mina tolkningar och idéer. 

Till dessa Mors Dag korten tänkte jag använda KiAs Klippark Pin-Uppa, och bakgrundspapper. Det blev också några cut-outs från KiAs Design; Dark green leaves, Green roses, Green Butterflies, Navy blue leaves and Navy blue roses. Jag gillade att kombinera dessa, då det blev i monokromatisk färgskala som jag alltid gillar. Så det blev 3 kort, lika i tekniken men olika i färgerna. Jag har använt mig av den sparsamma tekniken vid korttillverkning som jag beskrev i mitt inlägg i februari - Alla hjärtans dag kort och texterna skrev jag för hand. 

Kort 1: Grön nyans


Kort 2: Brun-grön nyans


Kort 3: Blå nyans


GRATTIS till alla MAMMOR 
(farmödrar, mormödrar, blivande mammor, längtande mammor, änglamammor, djurmammor, regnbågsmammor, extramammor eller fostermammor) !

Det var allt för denna gång, vi ses snart igen!
Kram💕
Helen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar