fredag 23 juli 2021

Till slut klippte jag till!

Jag kan inte motstå mönsterpapprena från Mintay... De passar utmärkt till att göra chokladkort, har underbara baksidor och så har jag köpt ett gäng för att klippa ut blommorna... Så jag kan göra en layout med dem. Men det har inte blivit av, förrän nu!


Bakgrunden fick bli ett annat Mintay och så stämplade jag lite med distress oxide färg tea dye, något mer måste hända på det vackra pappret...


Detta ark klippte jag från... Var inte så svårt, men jag var inte super-duper-noga heller. 


Så här blev den färdiga layouten! 


Och så lite närbilder. Satte en del av blommorna på distanskuddar. Ibland bara ytterkanten av blommorna. Fjärilarna kommer från ett annat ark. 


Använde mig av texter från ett texthäfte och en massa halvpärlor. 


Och så blev det ett litet kluster nere i kanten också. Kändes tomt utan det. 

Detta var sista inlägget från mig. Tar en paus från DT gänget. Men vi ses säkert i Kias butik och i fb-gruppen Scrapbooking KiAs butik. 
Tack för nu från Liselott.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar