fredag 24 april 2020

Våra hjältar...

Hejsan,
Knåpade ihop ett Fancy Fold Card med tanke på våra hjältar sjukvårdarna.
😷
Tog en vanlig stomme som är 15x15 och skar ut en bakgrund i naturpapper och använde mig sedan av Kias träpapper som är helt underbara.


Stansade ut Kram i vitt, natur och blått papper. En bakgrund i natur och sedan siffrorna 2020 i blått och några sländor i blått.


Satte samma härliga träpapper som bakgrund här på insidan.
Stansade ut bilder från KD Klippark 070 Tillbehör Sjukvården 😷 som jag satte på en blå ram som i sin tur fick sitta på en ram i natur. 
Stansade ut några bakgrunder varav en som man skriver sin hälsning på, sen tack i vitt och blått och dekorerade med ett par pärlhjärtan, slända och blomma.


Baksidan gjorde jag lika och där satte jag min signatur på utstansat naturpapper.


Hoppas ni också gillar detta enkla men effektfulla kortvikning som har oändliga möjligheter.

💓 Det här blev till alla de som kämpar i vården 💓

Kram till er alla och var rädda om er och varandra!
💖
Anna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar