fredag 13 mars 2020

Hjärtlig Jordgubbstårta

Hejsan,
Idag har jag en lite annorlunda kortvikning som jag lekt med.

Det blev tillslut en picknick på en sommaräng 🍓🌻

Framsidan blev en bukett med hjärtan med en grön glittertejp runt.


La på en droppe av Glossy Gel på några av balongerna samt rött glitterlim runt för att förstärka effekten.




När du sen öppnar kortet så står det själv. 


Tårtan kommer från klipparket KP 103 Jordgubbstårta, Jordgubbarna i hörnen och sommarängen är från lösa 15x15 ark. Satte ihop 3 röda pappersblommor med glitterlim i mitten och limmade fast ovanför tårtan.


På picknickfilten har jag en liten rund silvertallrik med utklippta jordgubbar samt champagneglas och flaska.


Satte jordgubbar som bakgrund till hälsningen med "Krya på dig"som jag stansat ut samt "Kram" som jag klippte till en egen skugga på.


Hoppas ni har blivit lite inspirerade och 
materialet hittar ni som vanligt hos KiAs Butik.

Kram
🌷
Anna






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar