söndag 17 januari 2021

Presentation av DT Helen


Jag heter Helen Nordström, bor på Verkö, Karlskrona 
och är ny i Design Teamet hos KiAs Butik för i år, 
men är en inbiten gammal scrappare som har 
hållit på med denna fantastiska hobby i snart 20 år. 






Jag skulle nog säga att jag är en “periodare” när det kommer till scrapbooking, jag har gjort 12x12 LOs, julkort, sedan har jag tillverkat egna album och därefter Project Life (PL), med alla söta färdigskurna kort, redo att sätta in i album. Så, ja det finns en hel del fotoalbum hos mig och jag älskar att titta igenom dessa. Jag scrappar för att komma ihåg händelser men också för att uppleva dem igen.  

Just nu är det Art journals som gäller för mig och detta med färger och mixed media är verkligen utanför min “comfort zone” men så fantastiskt roligt. 


Saker som jag inte kan vara utan (just nu) är min svarta posca penna som jag skriver och doodlar med i min Art journal samt allt som har med Dyan Reaveley (Dylusions) att göra.


Mitt mål år 2021 är att utmana mig själv och göra fler saker som är roliga, och vad kan vara mer utmanande än att vara med i ett Design Team och vad kan vara mer roligt än det? 

Jag hoppas att jag kan inspirera andra under min egna resa här hos KiAs Butik och Design. 


Kram💕

Helen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar