fredag 30 april 2021

Kias designpapper på LO!

Fick en idé om att använda Kia designs papper på en layout. Har gjort det förr men då hela papprena. Denna gång valde jag ut i röd/rosa/gula toner, skar dem i olika bredder och la dem i någon sorts ordning. Kvarvarande papper blev fotomattor. Bara att limma fast och försöka få så pass rakt att jag blev nöjd...


Men resten av pappret var alldeles för vitt. Så gul distressink genom stencil.


Och röd genom stencil. Båda från ett set från Kias butik. Kanske finns de kvar... 
Funderade på att använda samma stencil för att göra en titel till sidan, men jag har inte kommit så långt...


Men dekorationer då... Ah Kias fina rosor och blad! Klippa, klippa. Jag klippte inte jättenoga men jag var nöjd. 


Kunde stannat här. Men det är ju trevligt med tre kluster med dekorationer för att rama in. Dessutom kom jag på att de där banderollerna Kia har skulle passa utmärkt! Och så lite bling...


Jag har satt vissa av grejerna med distanskuddar under för att skapa lite dimension och skuggor. Funderade på att förstärka skuggorna runt blommor och blad men det blev inte denna gång.


Ska försöka få iväg sidan till butiken tills nästa öppetdag så ni kan spana på den lite närmre när ni har vägarna förbi. Då kan ni också få reda på vart fotot är taget... Ska fixa rubrik och lite text tills dess. 

Trevlig scraphelg önskar Liselott

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar