tisdag 5 januari 2021

Presentation av DT Katja W

 

Hej!

Jag heter Katja Wisén och är också sprillans ny i designteamet till KiAs butik scrap och design. Jag tackar ödmjukast för förtroendet.

Jag gillar allt inom scrapbooking och jag älskar att lära mig nya saker. Jag vill gärna prova på allt nytt jag får nys om som nya tekniker, nya materiel, nya verktyg, nya stilar och nya idéer. Jag har ordnat scrapträffar där jag har haft förmånen att få lära känna andra scrappare. Jag har testat digital scrapbooking, vanliga layouter i olika format, album i olika storlekar, PL & fotoböcker med PL, kort och altrade grejer m. m. Det mesta av det jag har scrappat har jag gett bort. Jag älskar denna hobby och använder den gärna för att hjälpa mig och andra att minnas både personer och det vi upplevt tillsammans och som Helen skrev igår uppleva det om och om igen. Jag ger ofta bort handgjorda kort av omtanke och kärlek till andra. Jag tycker det är spännande med det som skiljer ett platt digitalt foto jämfört med ett utskrivet foto i ett album. Det är väldigt roligt med överraskningar, att det ibland finns något mer där bakom kortet än vad man ser vid första anblicken.

Saker jag inte kan vara utan är tid och energi. Mitt scrapbookingmål för 2021 är att göra mitt bästa för att hjälpa KiAs butik och jag hoppas också kunna inspirera andra i och till denna underbara hobby. 


                                                                  Kram  🤗

                                                                         Katja Wisén

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar