torsdag 7 januari 2021

Presentation DT Joanna

 Hej!

Får börja med att tacka för förtroendet Kristin!! 

Jag heter Joanna och är en gift 5-barnsmamma och 2-barnsfarmor som hållit på med Scrapbooking i ca tio år. Började tillsammans med min dotter som nu är 14 år och vi har också fått med oss sonhustrun, hennes mamma och mitt äldsta barnbarn. Har varit stadig kund hos KiAs butik nästan ända från starten (så fort jag upptäckte att butiken fanns!). 

Jag ser fram emot detta uppdrag och hoppas kunna bidra med inspiration och skaparglädje under det kommande året!

Mina favoritområden att jobba med är att jobba med färg i alla former men framförallt att färglägga med Copics, Prismacolor och Distress. Gillar också roliga vikningar och fuskar lite lätt med enkel mixed media och enkel kalligrafi. Jag gör nästan uteslutande kort som skickas till alla möjliga.

Jag skulle ha svårt att vara utan mina färgpennor, mina distresser, mina stämplar och min MISTI.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar