tisdag 31 augusti 2021

En skimrande LO


Vilket underbart skimmer Dylusions skimmer sprays ger. Jag har länge velat göra en LO och hos KiAs butik hittade jag allt jag behövde. 


Det har kommit in nya stenciler hos KiAs från Finnabair som jag ville prova med skimmer spray. 
Dylusions Skimmer Spray - Tangerine Dream och det fick bli bakgrunden på layouten.

För att få sprayfärgen att fastna på chipboarden målade jag vit gesso på dom först. 

Chipboarden är från Prima och heter Sharon Ziv.

Jag bestämde mig för att göra en LO i monokromatisk färgskala - orange. Och då passade KiAs CO 017 Mustard Roses perfekt.

Det var svårt att välja ett ord från arket KP A010 men till slut blev det "Mitt Hjärta". 

Jag lade till ett band och ytterligare ett ord "äntligen" som berättar hur länge min dotter har väntat på sin första dos av vaccinet för covid-19. 

Det var allt för denna gång, vi ses snart igen!

Kram💕
Helen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar