tisdag 30 november 2021

Höstkort


På lördag, 4/12-2021 släpper KiA fina bildark som passar de höstfärgade papperna hon släppte i lördags. Jag fick chansen att skapa med dem på KiAs träff i lördags där jag också generöst fick låna kvadratstansar av scrapparen vid samma bord, Hanna. Tack så mycket! Ni ser alltså ett exempel på de kommande bilderna här med träd.




KiA har ju fått in mina favoriter Mirror Paper i form av guldpapper så det kunde jag ju inte heller låta bli att använda till titeln bland annat. Jag stansade ut en svart skugga också. Inga konstigheter alls med kortet idag. Papperna gör jobbet av sig själv nästintill. Förutom till kort med hösttema skulle säkert dessa bildark kunna göra sig väl på en layout eller i ett minialbum om något som hände på hösten. Det är bara att släppa loss fantasin.




Scrappa lugnt! Ha en fortsatt fin adventstid!

                                        Kram Katja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar