tisdag 14 december 2021

Juletikett

När julstressen ökar så ska man verkligen inte lägga på sig ännu fler måsten. Jag brukar i vanliga fall köpa mig fri från scrapbooking och använda färdiga etiketter för julklapparna men i år tänkte jag göra ett undantag för den finaste julklappen. Jag hade en massa olika idéer och stansade ut fina etiketter av olika slag ur KiAs julpapper och matchande bakgrundspapper men jag valde till slut det allra enklaste ändå, KiAs färdiga juletiketter och färdiga etikettbaksidor. Jag limmande ihop dem, lyxade till med en öljett och skrev texten med favopennan vit Poscapenna, som KiA säljer och vips var årets första julklapp färdiginslagen. Ibland behöver det inte vara krångligare för att bli lite extra fint att ge bort.  


 

Jag önskar er en riktigt god jul!  Kram Katja


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar