tisdag 28 december 2021

Nyårskort

Ett gott nytt årskort till alla dem som man ändå missat att skicka julkort till eller som ett inbjudningskort till nyårsfesten. Här kommer ett festligt skak-kort i nyårstappning.

Började med att klistra på vanlig OH-plast bakom glassiluetten.


Jag skrev ut en etikett med min digitala plotterskrivare.


På med 3D-tejp. Denna är vit från KiAs.


Jag kom på att om man gör lite hack i sidorna på tejpen så kan man klippa ut längre haranger och ändå följa kanten väl.

Efter att paljetterna kommit i mitten så parerade jag på cardstocket.

Med KiAs stjärnbakgrundspapper så är jag nöjd med dekorationer. 




Lite kul att glaset även syns på insidan av kortet.

Jag får tacka för förtroendet och för att ni följt mig under mitt första år som DT hos KiA och önska er alla ett riktigt gott nytt år med god hälsa, stor lycka och mycket pyssel! Gott nytt år! Vi ses 2022!

                                                Kram Katja💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar