tisdag 30 mars 2021

Påskinspiration

Jag kan inte få nog av påskens härliga färger, att måla och skapa med och jag vill visa er så mycket. Men då påsken kommer tidigt i år kommer jag inte att hinna göra flera inlägg för att inspirera er så därför blir det lite smått och gott i dagens inlägg, tema påsken.


Acrylic paint från Dina Wakley Media som även finns hos KiAs Butik.
Påsktags! I vårens alla färger- finns att titta på i KiAs butik.

Pappersdecoupage och målning på en trätulpan. Det finns många olika träfigurer och papper att välja mellan i KiAs Butik. 
Trätulpan - finns att titta på i KiAs butik.

Varför inte göra en vårtavla? Nu hamnade jag helt plötsligt i vårtemat men de två är så nära varandra påsken-våren att det ibland är omöjligt att skilja dem åt. Papper som jag har använt mig av är KP design Ansikte i akvarell i gröna toner.
Blomsterflickan - finns att titta på i KiAs butik.

Så varför inte fortsätt lite i vårens tecken, även här med decoupage av papper från AB Studio.
Blomsterkorgar - fyllda med godsaker, finns att titta närmare på hos KiAs.

Tack alla ni som kom förbi mig i KiAs Butik i lördags. Hoppas vi ses där snart igen.

Kram 💕
Helen

och 
Glad Påsk 
🐣🌷

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar