tisdag 4 januari 2022

God fortsättning...

Jag tänker ge er en tillbakablick över året 2021, eller kanske ska jag skriva att det är en årskrönika? Nja, inte riktigt. Det handlar om mitt första år som DT hos KiAs. Ett år där jag verkligen har fått sätta mitt pysslande i fokus mycket tack vare bloggen. Jag vill visa er topp 5 av mina inlägg som jag är mest stolt över under 2021.
nr 5
Grattis kort är alltid bra att ha och väldigt kul att göra, 
om du vill se hur jag gjorde detta och flera liknande kort kan du klicka här. 

nr 4
Det har blivit mycket roligt med Dylusions produkter under året. 
Här visar jag hur du bl a kan maska med stämplar och färglägga stämplarna.

nr 3
Layouter ligger mig varmt om hjärtat och jag har gjort oräkneligt många 
under mina scrapbookingår men under 2021 blev det "bara" två och här är en av dem. 

nr 2
Det finns många sätt att göra album på och här är ett sätt som jag gjorde i april. 

nr 1
Denna tavla hamnade alltså på första plats år 2021. 
Vill du se hur jag gick tillväga så kan du klicka här.


Tack för att du har följt med mig på en tillbaka blick av 2021.
Jag ser fram emot 2022 och önskar er alla ett friskt och pyssligt år! 
God fortsättning!

Kram💕 
Helen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar